söndag 9 juli 2017

Semestern, den är skräckblandad

Vill att du ska ha det allra bästa sommarlovet, att du ska komma tillbaka till förskolan med en massa fina och ljusa minnen. Bada, åka båt, träffa kompisar, göra utflykter, hälsa på vänner, få besök. Vill att du ska få allt det där. Samtidigt som jag inte vill att det ska bli för mycket, inte sitta i bilen var och varannan dag, kunna vara på samma ställe och bara njuta av varandra och att vara lediga. Den balansgången är svår tycker jag.

Mest av allt vill jag att du ska få mycket tid när både mamma jag är där. Som idag. Det märks hur mycket du tycker om det. Det förstår jag. Det gör jag med.

I morgon kommer du till mig igen. Då får vi prata om vad vi ska göra i veckan, vad vi vill och vad vi orkar. Älskar dig mer än ord min pojke.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar