onsdag 22 februari 2017

Jul igen

I eftermiddag kommer ljuset tillbaka, då kommer du till mig min älskade pojke. Har saknat dig så mycket. Vi träffades en stund i helgen men annars har det varit fem dagar av ständig saknad. Särskilt i söndags, de mörka tankarna kommer när jag inte har fullt upp på jobbet. Fast jag vet att du har det jättefint hos mamma.

Bestämde mig för att åka iväg en runda, delvis för att skingra tankarna. Var oförberedd på att det faktiskt också skulle vara jobbigt. Åh alla dessa platser där minnena finns och är kopplade till vår lilla familj, till dig och mamma. Tror jag måste igenom det, bygga nya minnen.

Tror överhuvdtaget jag måste göra mer saker som ger hjärnan andrum. För att se sundare på saker, för att komma vidare. Inte för att jag vill, min övertygelse är fortsatt lika stark om vad som är rätt. Men för att jag måste.

Ser så mycket fram emot att du kommer och att göra ännu en underbar helg med dig mitt solsken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar